Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Monica Bellucci στο Mens Style


Η εκρηκτική σεξι καλλονή  Μόνικα Μπελούτσι, με την καταπληκτική μεσογειακή της ομορφιά φωτογραφήθηκε για το εξώφυλλο του περιοδικού Men's Style. H 46χρονη Μόνικα, συνεχίζει να μας υπενθυμίζει πόσο ωραία και θηλυκή μπορεί να είναι μια γυναίκα. Η σούπερ σέξι ιταλίδα, μίλησε για την οικογένειά της, δηλώνοντας:

«Είμαι άνθρωπος που αγαπάει την οικογένεια. Έχουμε παράδοση στην Ιταλία.. Προέρχομαι από μία μεγάλη και πολύ δεμένη οικογένεια και μου αρέσει να έχω γύρω μου ........


ανθρώπους που αγαπώ». Και συνεχίζει μιλώντας για την αγάπη της για το ιταλικό φαγητό: «Και σίγουρα είμαι ιταλίδα στην αγάπη μου για το καλό φαγητό. Τρώω τα πάντα, αλλά αγαπάω πιο πολύ από όλα το ιταλικό φαγητό. Ακόμα και η κόρη μου τρελαίνεται. Το αγαπημένο της φαγητό είναι τα μακαρόνια με παρμεζάνα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails