Σάββατο 17 Απριλίου 2010

Δήμητρα Αλεξανδράκη:«Δεν είμαι βίζιτα κανενός»


Η Δήμητρα Αλεξανδράκη δεν είναι από τις κοπέλες που περιμένεις να σπάσει ο πάγος, να εξοικειωθεί με το κόκκινο rec που αναβοσβήνει σε ένα κασετοφωνάκι και να περάσουν μερικά λεπτά για να αρ­χίσεις τις ερωτήσεις που αποσκοπούν σε μια εντυπωσιακή –και ουσιώδη– απάντη­ση. Και όχι σε τυπικές αποκρίσεις, βγαλ­μένες από κάποιο εγχειρίδιο καλής δια­γωγής, που νομίζεις ότι έχουν πάντα μαζί τους πολλές από τις κοπέλες που έχουν συνδεθεί με το επάγγελμα «μόντελινγκ».

Αλλά η ατάκα «Εγώ δεν θα γίνω βίζιτα κα­νενός» ήταν κάτι που ..........


δεν περίμενα. Έπρε­πε, όμως. Γιατί το τελευταίο διάστημα η Δήμητρα βρίσκεται σε μια δαιμονιώδη αναζήτηση επαγγελματικού προσανατο­λισμού και ψυχικής ισορροπίας, η οποία ξεκίνησε μόλις βγήκε από το Next Top Model με τον τίτλο «η πιο σέξι από όλες», χαρακτηρισμός που στην Ελλάδα πολλές φορές (αν όχι όλες) παρερμηνεύεται και παίρνει τη σημασία «η πιο εύκολη από όλες». «Δεν είμαι ούτε αυτό που νομίζουν ούτε αυτό που θέλουν να με κάνουν ή να πείσουν τον κόσμο ότι είμαι. Εγώ σέβομαι τον εαυτό μου, δεν τον πουλάω και ούτε θέλω να πηγαίνω από τραπέζι σε εκδήλω­ση και από κοσμικό event σε μοντελομα­ζώξεις για να χαζογελάω, να με ραίνουν με λουλούδια τύποι που έχουν λεφτά και νομίζουν ότι θα κερδίσουν κάτι περισσό­τερο από μένα».

Στην περίπτωση της Δήμητρας, προ­σπαθούν, λέει, να της αλλάξουν την κατά­ληξη στο επίθετο. «Από “-άκη” θέλουν να το κάνουν “-άτου”. Δεν θα γίνω η δεύτερη Τζούλια Αλεξανδράτου. Γιατί, να ξέρεις, όσοι κάνουν επίθεση στην Τζούλια ήθε­λαν να φτάσει σε αυτό το σημείο, για να επωφεληθούν. Εγώ, όμως, δεν πρόκειται να τους δώσω αυτό που ζητούν, αλλά αυ­τό που θέλω εγώ. Δεν είμαι αντικείμενο ούτε ξεπουλιέμαι».

Περισσότερα στο DownTown που κυκλοφορεί

http://www.yupi.gr/gossip/c17435/Dhmhtra_Alexandrakh.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails