Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

Η Μαρία Παρτσάφα & το σεξ υπερπαραγωγή!


H Mαρία Παρτσάφα τα λέει όλα «έξω από τα δόντια» για τα σεξουαλικά της, τα επαγγελματικά της & πάσης φύσεως θέμα. Κοινώς το κορίτσι είναι ακομπλεξάριστο. Για δες τι είπε το Maxim.

Τι κοιτάς πρώτα σ’ έναν άντρα;
Καταρχάς, πρέπει να μου αρέσει εμφανισιακά, γιατί δεν ξέρεις τι ρόλο «βαράει» ο άλλος. Μετά θα κοιτάξω το χαρακτήρα του, την προσωπικότητά του, να με εξιτάρει στο μυαλό. Το τελευταίο είναι πολύ σημαντικό, γιατί όσοι με προσεγγίζουν λένε μπούρδες.

Σου αρέσουν οι «φουσκωτοί»;
Προτιμώ κάποιον που έχει fit κορμί από κάποιον που απλώς είναι «τούμπανο».

Η μεγαλύτερη σχεσιακή ήττα σου;
Είχα μπλέξει με έναν τύπο αρκετά θρησκόληπτο. Θυμάμαι ότι με πήγαινε στην ------------------


εκκλησία και με έβαζε να ανάβω κεριά και να ορκίζομαι ότι δεν θα τον αφήσω ποτέ.

Είσαι με κάποιον αυτή την περίοδο;
Όχι, αλλά έχω feeling ότι θα βρω κάτι καλό.

Πες ότι βρίσκεις τον άντρα των ονείρων σου, αλλά από άποψη μεγέθους αποδεικνύεται «λίγος». Εκεί τι κάνεις;

Γεια σας! Αν μου τύχει ποτέ, θα φύγω με τη μία. Από το να τον κοροϊδεύω ή να τον απατήσω προτιμώ να χωρίσω.
Μετά το μόντελινγκ τι θα κάνεις;
Θα ήθελα να δημιουργήσω δική μου οικογένεια, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα σταματήσω να δουλεύω. Έχω σπουδάσει ονυχοπλαστική, μακιγιάζ και αισθητική.
Θα έβαφες έναν άντρα, αν σ’ το ζητούσε;
Αν ήταν για το καρναβάλι ή για μια επαγγελματική φωτογράφιση, θα το έκανα. Αν μου το ζητούσε ως διαστροφή, όχι.
Τι κάνεις καλύτερα στο σεξ;
Μου έχει τύχει να μη θέλει ο άλλος να τον φιλήσω και να ξενερώσω. Μόνο οι πόρνες δεν φιλάνε. Όποιος είναι άντρας με Α κεφαλαίο, μπορεί να δοκιμάσει το φιλί μου. Αλλά πρέπει να είναι πολύ «μάγκας» για να πλησιάσει την Παρτσάφα.
Και που μπορεί να σε πετύχει αυτός ο «άντρας», ο «μάγκας»;
Κάθε Παρασκευή και Σάββατο είμαι στο Εl Pecado στου Ψυρρή. Τις υπόλοιπες ημέρες δεν βγαίνω τόσο συχνά.
Τα λέτε όλα με τις φίλες σου;
Εννοείται πως τα λέμε όλα.
Πες μου μερικά πιπεράτα αποσπάσματα από στιχομυθίες σας.
Αν το σεξ δεν είναι καλό, κάνουμε μεταξύ μας σχόλια του στιλ «Έφαγα παλτό χτες το βράδυ. Ο τύπος ήταν χάλιας».
Κι αν το σεξ ήταν καλό;
Λέμε «υπερπαραγωγή». Είναι η λέξη που χρησιμοποιούμε για να δώσουμε έμφαση.

http://sexystar.gr/?p=20173

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails