Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

Τζούλια Αλεξανδράτου: “Η σχέση μου με τον Ψωμόπουλο ήταν λάθος από την αρχή”



Η Τζούλια Αλεξανδράτου αποφασίζει να λύσει τη σιωπή της και να δώσει τη δική της εκδοχή για ό,τι έχει μεσολαβήσει ανάμεσα στην ίδια και τον Χρήστο Ψωμόπουλο. “Αυτή η σχέση ήταν μεγάλο λάθος μου εξαρχής” δήλωσε το μοντέλο και τραγουδίστρια και συνέχισε: “Έπρεπε να είχε τελειώσει νωρίτερα, αλλά δεν ήθελα να δω τα σημάδια που μου έλεγαν “Τζούλια, πρέπει να χωρίσεις”. Σε ό,τι αφορά την κράτησή της ύστερα από μήνυση που κατέθεσε εναντίον της ο πρώην αγαπημένος της, η ίδια θυμάται: “Δεν έμεινα και σε ...............


μπουντρούμι. Ήμουν σε ένα γραφείο κλεισμένη με τους αστυνομικούς να με φυλάνε. Ακόμα και στην τουαλέτα με συνόδευε ένας αστυνομικός”. Σίγουρα πάντως δεν μετάνιωσε σε καμία περίπτωση για τον χωρισμό της από τον Χρήστο Ψωμόπουλο καθώς δηλώνει: “Η σχέση αυτή θα κατέληγε στην καταστροφή. Δεν θα φτάναμε στα δικαστήρια, αλλά στα νοσοκομεία.” Όσο για τη δικαστική της διαμάχη με τον πρώην αγαπημένο της, η ίδια δεν σκοπεύει να ρίξει νερό στο κρασί της: “Το νομικό κομμάτι έχει πάρει το δρόμο του και θα φροντίσω να φτάσει μέχρι τέλους”. Σε ό,τι αφορά την απόκτηση του διαμερίσματός της στην Εκάλη, αξίας περίπου ενός εκατομμυρίου ευρώ, η ίδια δηλώνει: “Είμαι περήφανη που επιτέλους απέκτησα ένα όμορφο σπίτι, ένα όμορφο αμάξι και μία όμορφη ζωή. Αν αυτό είναι κακό, τότε τι να πω...”
Όσο για τα όσα υποστήριξε δημόσια ο πατέρας της, ότι η Τζούλια αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα υγείας, η ίδια δηλώνει: “Μα ο πατέρας μου είναι ακραίος. Αυτά τα λόγια είναι ανεπίτρεπτα, δεν μπορεί να τα λέει στα μέσα και να τα ακούει όλος ο κόσμος, που μπορεί να πιστέψει χίλια μύρια.” Όμως παραδέχεται πως στο παρελθόν είχε κάνει κακό στον εαυτό της: “Τη μόνη φορά που έκανα κακό στον εαυτό μου ήταν πριν από τέσσερα χρόνια στα καλλιστεία που έφτασα στην ανορεξία. Ζούσα με ένα μήλο την ημέρα”.
Πηγή: DownTown

http://www.gossip-tv.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails